Asiakastarina: Kaupungin virkamies Oskari

Asiakastarina: Kaupungin virkamies Oskari

Kirjoittanut: LAWLY Aihe: Asiakastarinat

Oskari on kaupungin omistajaohjauksesta vastaava virkamies, jolla on hallinnoitava 30 liikelaitosta ja yritystä. Kaupungilla on uusi strategia, jolla kaupunki saadaan kasvamaan ja menestymään, mutta Oskarilla on vaikeuksia seurata miten strategiaa ja hänen ohjeitaan toteutetaan yksiköissä. Perinteisesti yksiköiden johtajat raportoivat jälkikäteen kerran vuoteen tehdyt toimenpiteet, jolloin korjaavat toimenpiteet ja ohjeet ovat auttamatta myöhässä.

Lounasravintolan pöytäkeskustelussa Oskari kuuli erään monialayrityksen johdossa toimivalta ystävältään LAWLY:sta, joka oli auttanut ystävää ottamaan haltuun yrityksen eri toimipaikkojen ohjauksen.

Oskari tutustui palveluun, keräsi sinne kaupungin strategian ja omistajaohjauksen vaatimukset ja ohjeet, ja loi tilit ohjattavien yksiköiden vastuuhenkilöille. Vastuuhenkilöt näkevät LAWLYsta heitä ja heidän yksikköään koskevat vaatimukset, ja raportoivat edistymisensä ja vaatimusten täyttymisen järjestelmään sitä mukaan kun vaadittuja asioita tehdään.

Nyt Oskari pystyy tosiaikaisesti näkemään ja todentamaan miten kaupungin tahtoa ja strategiaa toteutetaan eri yksiköissä, ja hän voi ryhtyä toimenpiteisiin mikäli huomaa puutteita tai poikkeuksia.

Oskari pystyy nykyään paljon paremmin ja pienemällä vaivalla raportoimaan luottamushenkilöille kaupungin tilanteesta, ja hän nukkuu yönsä paremmin – myös vaalien alla.

 

Kokeile Lawlya jo tänään

 

Viimeisimmät artikkelit